בניית תיק השקעות אלטרנטיביות, המניב תשואה גבוהה וקורלציה נמוכה מאוד לשוק ההון

מרבית כספנו מושקע בצורה זו או אחרת בשוק ההון. קופות גמל, קרנות השתלמות, קרנות פנסיה, ביטוחי מנהלים, תיקי ני"ע, קופות גמל להשקעה, פוליסות חיסכון, כל המכשירים האלה קשורים בטבורם לשווקים הפיננסיים ומושפעים לטובה ולרעה מהמתרחש בבורסות בישראל וברחבי העולם.

נכון, לאורך זמן הביצועים של השווקים הפיננסים הם מצוינים, על כך אין עוררין. אבל אם ניתן במקביל, באמצעות השקעה מושכלת במכשירים אלטרנטיביים, להקטין את התנודתיות של סך החסכונות שלך, להשביח את התשואה ולנתק חלק מכספך מהתנודתיות המאפיינת את השווקים הפיננסיים, הרי זה משובח.

מהן השקעות אלטרנטיביות שכאלה? זה נושא לפגישה בינינו פנים אל פנים. אבל לדוגמא מדובר בהשקעות בקרן המעניקה אשראי לחברות, בפרויקטים של נדל"ן במדינות מובילות באירופה ובארה"ב, בקרנות ריט, קרנות גידור ועוד.

. מדובר על עולם ומלואו, וגם כאן קל מאוד ללכת לאיבוד וליפול בפח, כיון שחלק משמעותי מההצעות אינן מגיעות מגופים סולידיים, מוסדיים ומקצועיים בתחום חדש ומורכב זה. לכן חשוב לך לבחון השקעות אלטרנטיביות בליווי מומחה, שטובתך מול עיניו כל העת ושנסיונו והידע הרב שצבר יעמדו לרשותך, כדי להצליח גם בעולם ההשקעות האלטרנטיביות. וזה בדיוק מה שאני מציע לך.